IDIOMA ESPAÑOL
AGRUPACIONS MUSICALS >>
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com



cabaret

actors

cabaret_introduccio

grup

musics

 

Enric Puig

enric_puig és un actor de cinema, doblatge i televisió que a través de l'empresa Take 69 ofereix els seus serveis a tot el sector audiovisual, tant a nivell interpretatiu com a nivell vocal (doblatge, cançó)

El seu treball en aquest camp abasta més de 20 anys d'experiència, oferint els seus serveis a empreses com Canal 9, Antena 3, Canal Plus, televisions per cable i diverses productores i estudis de doblatge.

Enric Puig ha realitzat també treballs per a institucions com la Generalitat valència, la Diputació de València, la Conselleria de Cultura, La Universitat Politècnica de València i Ajuntaments com els de València, Cullera, la’Vall d´Uixó, Castelló de la Plana, Alacant etc.

La seua professionalitat, disponibilitat i eficiència, és avalada amb premis com el “Tirant” o “Premis Veu”, en els quals ha obtingut diverses nominacions i guardons en la seua llarga trajectòria professional.

Alguns dels treballs més destacats d'Enric Puig són: Doblatge en cinema, doblatge de dibuixos animats, en televisió com conductor del programa concurs de Canal 9 “Vil Metall”, locucions en el programa de canal 9 “, Tela marinera”, el concurs “El Picú” de canal 9 amb el personatge del “Secretari”.

En la ràdio, conductor dels programes de ràdio 9 “Un pot de tot” i “La Tartana”.

En teatre destaca com actor en l'obra “Salvar als dofins”, de la Companyia d'Elisa Ramirez. “Que visca l'infern” de la Companyia Naná Teatre, de la versió en valencià de “Mamma Mia” realitzada pel grup de Teatre Santa Cecilia, que actualment dirigeix.

Com actor de cinema i televisió: “El tems d´una cançó” de canal 9 “, A flor de pell” de canal 9 i el curtmetratge “L'Esponja” de Julio Martí.

   
   
   
COLABOREN
         
  pellicer siveo  
         
  bar pixel  
         
© Societat Musical Instructiva "Santa Cecilia" 2010
Disseny Web: Nando Andrés Briva